segunda-feira, 17 de outubro de 2005

novidades deste blog

A primeira novidade é o endereço novo...
eu prometo que melhoro a cara disso aqui, mas eu não sei fazer isso então tenho que incomodar quem sabe o que, as vezes, é bem desagradável.

Não existe nehuma razão palpável, nenhuma razão real, mas hoje meu humor está ótimo...
o chefe é masssa, meus filhos são mais que lindos, tenho o melhor namorado do mundo, meu mundo é imperfeitamente maravilhoso...
Não sei o que aconteceu, mas to ótima!!!

4 comentários:

Anônimo disse...

Economist: Dot-Coms Will Rise Again
Technorati and budding tech entrepreneurs trucked through Saturday's rain to be schooled on ... One of the bigger names to speak was Steve Wozniak, who narrated the early history of Apple, the company he co-founded.
Find out how to buy and sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!

Anônimo disse...

Your blog is great If you are looking for great savings, I'm sure you'd be interested in Police Auto Auctions All makes and models of cars from $100 at Police Auto Auctions

Anônimo disse...

Bloggers reshape coverage of college issues
Online offerings target University racial incidents and University of Oklahoma suicide incident Maria McLemore, Cavalier Daily Staff Writer Increasingly, media coverage of college-related incidents is conducted ...
Hello! you have an interesting blog here. I'll be back!
Try making money site/blog. Has making money covered.
Worth a look, he says modestly.

Tatiana disse...

quanto gringo escrevendo aqui..eu hein...